MENU

Bezoek showroom

Klantenservice

Bestellen & betalen

Hoe plaats ik een bestelling via de website?

Heel eenvoudig: kies het item dat je graag zou willen hebben, selecteer de eventuele maat, stof of kleur en klik op ‘in winkelwagen’. Het item wordt vervolgens toegevoegd aan je winkelwagen. Je kunt direct afrekenen of nog verder rondkijken. Zodra je klaar bent om te bestellen, klik je op het winkelwagen icoontje en vervolgens op ‘bestellen’.

Vul hier je gegevens in en je gewenste betaalmethode en klik op ‘bestelling plaatsen en afronden’. Hierna word je doorgestuurd naar een afrekenscherm voor de betaling, waarna deze na ontvangst definitief is geplaatst.

Let op! Wanneer je jouw bestelling graag ergens anders dan in Nederland of België geleverd zou willen hebben, dan is het op het moment helaas nog niet mogelijk om online een bestelling te plaatsen. Neem hiervoor even contact met ons op, dan helpen we je graag verder.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Heb je per ongeluk een fout gemaakt in je adresgegevens of een verkeerde kleur of maat besteld? Neem dan zo snel mogelijk telefonisch of per mail contact met ons op. Dan kunnen wij de gegevens nog aanpassen. Zodra de bestelling ons magazijn verlaten heeft of zodra wij zelf een order geplaatst hebben in het geval het item niet voorradig meer is, is het helaas niet meer mogelijk om wijzigingen aan te brengen.

Zijn er ook andere stoffen of kleuren beschikbaar voor de tuinmeubelen?

Ja, op onze website bieden wij enkel onze basisstoffen aan, omdat wij deze veelal snel kunnen leveren. Mochten deze niet helemaal aansluiten op jouw wensen dan zijn er nog talloze andere mogelijkheden. We laten deze graag aan je zien in onze showroom of bel ons op +31 (0) 341 250 204 dan vertellen we je er graag meer over.

Eventueel is het ook mogelijk om direct via onze website stofstalen te bestellen. Deze optie vind je op de productpagina in het blok ‘Stel naar eigen wens samen’.

Kan ik tuinmeubelen ook in een andere opstelling bestellen?

Veel van onze tuinsets, zowel lounge als (low) dining, zijn modulair. Dit betekent dat je ze volledig naar eigen wens met elkaar kunt combineren. Op onze website hebben wij zelf een aantal veel verkochte opstellingen opgevoerd, maar dat betekent uiteraard niet dat dit de enige mogelijkheden zijn.

Je kunt zelf verschillende losse items uit dezelfde serie bestellen en zo je eigen opstelling maken of wij kunnen je helpen jouw ideale set samen te stellen. Neem hiervoor gerust contact met ons op of kom langs in onze showroom in Nunspeet.

Hoe kan ik betalen?

Plaats je een bestelling via onze website? Dan kun je betalen met iDeal, Bancontact, Belfius Direct Net, Credit Card (VISA & Mastercard) of middels een bankoverschrijving. In dat laatste geval ontvang je van ons binnen 3 werkdagen een factuur. Uiteraard kun je ook een &moss cadeaubon inwisselen. Dit is voorlopig alleen nog niet mogelijk via onze webshop, enkel in de showroom of per mail.

Plaats je een bestelling per telefoon, mail of in onze showroom? Dan werken wij op factuurbasis. Als wij binnen 7 dagen bij je leveren, dan ontvang je van ons direct een 100% factuur, waarna we je verzoeken deze voor levering te voldoen.

Duurt het langer dan 7 dagen? Dan ontvang je van ons eerst een aanbetalingsfactuur van 20%. Pas zodra deze is voldaan zijn de items definitief voor jou gereserveerd. De resterende 80% factuur ontvang je zodra we de levering met je hebben ingepland. Ook dan vragen we je dit bedrag aan ons over te maken voor levering. Het is helaas niet mogelijk om bij levering bij onze chauffeur te pinnen.

Hoe gebruik ik een cadeaubon?

Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk om je cadeaubon online in te wisselen. Wil je toch graag een bestelling plaatsen? Neem dan even contact met ons op, dan helpen we je graag verder. Uiteraard kun je jouw cadeaubon ook inleveren in onze showroom.

Hoe lang is een cadeaubon geldig?

Een &moss cadeaubon is 3 jaar geldig na de datum van uitgifte.

Bezorgen & afhalen

Wat zijn jullie verzendkosten?

Verzendkosten Nederland
Zowel voor kleine als grote bestellingen rekenen wij binnen Nederland (excl. Waddeneilanden) geen verzendkosten. Tuinmeubelen leveren wij met onze eigen bezorgservice. Hierbij monteren wij de meubelen en nemen wij eventueel verpakkingsmateriaal weer mee. Kleine items worden verzonden via PostNL.

Verzendkosten Waddeneilanden
Voor bezorging van tuinmeubelen op de Waddeneilanden rekenen wij standaard €250. Daarentegen is de levering gratis als wij de tuinmeubelen af kunnen geven bij een depot op het vaste land. Voor items die mee kunnen met de post, zoals kleine accessoires en beschermhoezen is verzending ook gratis.

Verzendkosten België
Voor het leveren van tuinmeubelen in België hanteren wij een vast tarief à €175 voor de volgende postcodegebieden: 1000 t/m 3999, 8000 t/m 8599, 8700 t/m 8899 en 9000 t/m 9999. Woon je buiten deze postcodegebieden? Neem dan even contact met ons op voor een gerichte quote. Hiervoor horen wij graag het adres waar je de meubelen geleverd zou willen hebben en om welke meubelen het zou gaan.

Betreffen het kleinere items die per post kunnen worden verzonden dan zijn de verzendkosten als volgt:

  • €10 voor pakketten van max 100x70x58cm en 23kg
  • €15 voor pakketten van max 175x78x58cm en 30kg

Wil je zeker weten welke verzendkosten van toepassing zijn op jouw bestelling? Neem dan contact met ons op, dan informeren we je graag.

Verzendkosten Duitsland
Voor Duitsland hanteren wij een vast tarief à €175 voor de volgende postcodegebieden: 26000 t/m 26999, 40000 t/m 53999 en 57000 t/m 59999. Buiten deze gebieden zijn de verzendkosten op persoonlijke basis. Mocht je hierin interesse hebben, dan ontvangen we graag jouw adres en gewenste producten per mail, zodat wij je kunnen voorzien van een vrijblijvende quote voor de verzendkosten.

Verzendkosten buiten Nederland, België & Duitsland
Buiten Nederland, België & Duitsland zijn de verzendkosten altijd afhankelijk van de bestelde items. Voor een gerichte quote voor wat betreft transportkosten kun je het beste rechtstreeks contact met ons op nemen. In dit geval ontvangen we graag je volledige adres en de specifieke items die je graag zou willen bestellen.

Let op! Bepaalde bijzettafels, bloempotten en lampen worden niet per post verstuurd in verband met de breekbaarheid. Deze kunnen daarom enkel worden afgehaald in Nunspeet. Als dit van toepassing is, staat dit vermeld in de beknopte specificatie van het product, onder het kopje levering. Mochten deze producten zijn besteld in combinatie met tuinmeubelen met een totale waarde van meer dan €1.250 incl. BTW, dan zullen wij deze uiteraard wel thuisbezorgen.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Op de productpagina van het betreffende product staat de levertijd vermeld. Indien je meerdere producten bestelt, combineren wij dit standaard in één levering. De levertijd van je order is in dat geval afhankelijk van de langste levertijd.

Zit er een groot verschil in levertijden van bepaalde producten? Dan kunnen wij deze ook in delen leveren. Dit stemmen wij per situatie af. Als je dit graag vooraf wil weten, kun je hiervoor rechtstreeks contact met ons op nemen.

Levertijd tuinmeubelen
Bij een bestelling met tuinmeubelen leveren wij binnen Nederland en de postcodegebieden dichtbij de Nederlandse grens in België en Duitsland met onze eigen bezorgservice. Als wij het product op voorraad hebben, betekent dit doorgaans dat we binnen 2 weken komen leveren. Wanneer dit exact is, stemmen wij na het ontvangen van de order met je af.

Als je jouw bestelling in andere postcodegebieden of landen wil hebben geleverd, hangt de levertijd af van waar de producten naartoe moeten en de beschikbaarheid van onze transportpartners. Als je de levertijd graag zou willen weten, ontvangen wij graag je adres en de producten die je zou willen bestellen. Dan komen we zo snel mogelijk bij je terug met meer informatie.

Levertijd kleine artikelen
Bestaat je bestelling enkel uit kleine artikelen, zoals accessoires, onderhoudspakketten of beschermhoezen? Dan versturen we het pakket met PostNL als je in Nederland of België woont. Doorgaans betekent dit dat je jouw bestelling binnen 2 dagen in huis hebt, mits wij het product op voorraad hebben.

Let op! Bepaalde bijzettafels, bloempotten en lampen worden niet per post verstuurd in verband met de breekbaarheid. Deze kunnen daarom enkel worden afgehaald in Nunspeet. Als dit van toepassing is, staat dit vermeld in de beknopte specificatie van het product, onder het kopje levering. Mochten deze producten zijn besteld in combinatie met tuinmeubelen met een totale waarde van meer dan €1.250 incl. BTW, dan zullen wij deze uiteraard wel thuisbezorgen.

Kan ik mijn bestelling volgen?

In het geval van kleine items die we per post versturen kun je jouw bestelling volgen als je jouw e-mailadres aan ons doorgeeft. Zodra we jouw bestelling hebben afgegeven aan PostNL ontvang je van hun een track & trace code waarmee je jouw pakket kunt volgen.

Voor grote items die wij komen bezorgen met onze eigen bezorgservice is het helaas niet mogelijk om onze bezorger te volgen. Echter, zullen wij hierbij van te voren de levering met je afstemmen, zodat je weet waar je rekening mee kunt houden.

Voor bestellingen naar het buitenland hangt het af van het transportbedrijf en of zij de mogelijkheid aanbieden. Vraag hiervoor naar de mogelijkheden

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Ja, wij verzenden ook naar het buitenland. Voor België en Duitsland hanteren wij standaard €175 bezorgkosten voor de levering van tuinmeubelen binnen de volgende postcodegebieden:

  • Belgie: 1000 t/m 3999, 8000 t/m 8599, 8700 t/m 8899, 9000 t/m 9999
  • Duitsland: 26000 t/m 26999, 40000 t/m 53999, 57000 t/m 59999

Voor overige postcodegebieden en landen is het tarief afhankelijk van het formaat en de bestemming. Neem daarom voor een indicatie voor wat betreft transportkosten direct contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, dat is zeker mogelijk. Je kunt je bestelling in dat geval tijdens openingstijden af komen halen in ons magazijn te Nunspeet. Maak hiervoor bij voorkeur telefonisch of per mail een afspraak met een gewenste dag en tijd. Dan kunnen wij ervoor zorgen dat je bestelling klaarstaat en je niet onnodig hoeft te wachten.

Ruilen & retourneren

Kan ik (een deel van) mijn bestelling ruilen?

Voor online bestellingen met niet maatwerk artikelen is ruilen geen enkel probleem. Mocht je hiervan gebruik willen maken dan ontvangen we het product graag eerst retour. Hierbij kun je kiezen uit drie opties; ruilen in de showroom, per post of thuis. Je leest hier meer over onder de vraag ‘Kan ik (een deel van) mijn bestelling retourneren?’. Maak hierbij kenbaar dat je graag zou willen ruilen en welk item je er graag voor in de plaats zou willen.

Aankopen die zijn gedaan in onze showroom of producten die op maat zijn gemaakt kunnen helaas niet worden geruild.

Kan ik (een deel van) mijn bestelling retourneren?

Voor aankopen die zijn gedaan in onze showroom is het helaas niet mogelijk om deze te retourneren. Heb je de bestelling online geplaatst? Dan kun je deze binnen 14 dagen retour sturen, mits het gaat om een item uit onze basiscollectie. De eventuele kosten voor het retour sturen zijn wel voor eigen rekening.

Optie 1: Retourneren in onze showroom
In onze showroom in Nunspeet kun je gratis jouw item(s) retourneren. Breng hiervoor het product met originele verpakking en de factuur mee.

Optie 2: Retourneren per post
Kleine, niet breekbare items, kunnen per post worden geretourneerd. Indien je hiervan gebruik wenst te maken ontvangen we graag een mail op info@nmoss.com waarin je je naam, factuurnummer, item(s) en eventuele reden van retour doorgeeft. Wij zullen dan een retourlabel naar je toe mailen.

De kosten hiervoor bedragen €10 binnen Nederland en €12,50 of €17,50 voor België afhankelijk van het formaat. Zodra we je retour hebben ontvangen en verwerkt krijg je het aankoopbedrag verminderd met de retourkosten teruggestort op je rekening.

Uiteraard is het ook mogelijk om het pakket op eigen initiatief retour te sturen naar ons. Onze gegevens zijn:

&moss
Pascalweg 17
8071 SE Nunspeet

Optie 3: Retour op laten halen
Voor het retourneren van grote items is het ook mogelijk om de producten door ons op te laten halen. Stuur in dat geval een mail naar info@nmoss.com waarin je je naam, factuurnummer, item(s) en eventuele reden van retour doorgeeft. Wij zullen dan vervolgens contact met je opnemen om het pakket op te komen halen. De kosten hiervoor bedragen standaard €175 voor Nederland en de volgende postcodegebieden in België en Duitsland:

  • Belgie: 1000 t/m 3999, 8000 t/m 8599, 8700 t/m 8899, 9000 t/m 9999
  • Duitsland: 26000 t/m 26999, 40000 t/m 53999, 57000 t/m 59999

Buiten deze gebieden hangen de kosten af van de locatie en de items die je retour zou willen sturen. Neem hiervoor ook even contact met ons op.

Kan ik (een deel van) mijn bestelling annuleren?

Het is alleen mogelijk om items uit onze basiscollectie te annuleren als deze online zijn besteld. Heb je je bestelling in onze showroom geplaatst of gaat het om een op maat gemaakt product, dan is annuleren helaas niet mogelijk.

Mocht je willen annuleren neem dan zo snel mogelijk (maar binnen 14 dagen) contact met ons op. Bij snel handelen kunnen we de bestelling dan namelijk nog tegenhouden voordat deze ons magazijn verlaat. Annuleren is in dat geval kosteloos.

Hebben de producten inmiddels ons magazijn al verlaten dan zal de bestelling retour moeten en zijn de retourkosten voor eigen rekening.

Kan ik (een deel van) mijn zakelijke bestelling ruilen, retourneren of annuleren?

Zakelijke bestellingen kunnen helaas niet worden geruild, geretourneerd of geannuleerd.

Wat zijn de retourkosten?

Retourneren in onze showroom is gratis. De kosten voor het retourneren per post bedragen €10 binnen Nederland en €12,50 of €17,50 voor België afhankelijk van het pakketformaat. Is het pakket te groot om per post te versturen? Dan kun je gebruik maken van onze ophaalservice. Hiervoor bedragen de retourkosten €175 binnen Nederland & de volgende postcodegebieden in België en Duitsland:

  • Belgie: 1000 t/m 3999, 8000 t/m 8599, 8700 t/m 8899, 9000 t/m 9999
  • Duitsland: 26000 t/m 26999, 40000 t/m 53999, 57000 t/m 59999

Buiten deze gebieden zijn de retourkosten afhankelijk van het ophaaladres en hetgeen je zou willen retourneren. Dit is in de meeste gevallen vergelijkbaar met het bedrag dat je aan verzendkosten hebt betaald. Voor een precieze opgave van de retourkosten vragen we je om contact met ons op te nemen.

Wat is het retourtermijn?

Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen de tijd om deze te retourneren. Let wel, dit is alleen van toepassing op online bestellingen van niet maatwerk items.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Doorgaans verwerken wij retouren binnen 10 werkdagen. Het aankoopbedrag min eventuele retourkosten staan dan vaak dezelfde of de volgende werkdag weer op je rekening.

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd, incompleet of verkeerd geleverd is?

Klopt er iets niet aan jouw bestelling, dan horen we dat graag! Stuur ons in dat geval binnen 48 uur even een mail op info@nmoss.com met daarin je naam, het moment van levering en wat er precies niet klopt. Gaat het om een beschadiging? Dan ontvangen wij ook graag een foto van het defect, zodat we deze beter kunnen beoordelen. Wij zullen hier vervolgens zo snel mogelijk bij je op terug komen om een passende oplossing te bespreken.

Wat is een maatwerk item?

Onder maatwerk items verstaan wij producten die niet opgenomen zijn in onze standaard collectie, dus welke we specifiek voor jou moeten bestellen of (laten) maken. Enkele voorbeelden zijn kussens in stoffen anders dan onze basis Nattées, gietijzeren meubelen in afwijkende kleuren of producten die wij speciaal moeten bestellen.

Doordat deze producten afgestemd zijn op jouw specifieke wensen kunnen deze producten helaas niet geruild of geretourneerd worden.

Garantie & service

Wat is het garantietermijn?

Op alle producten van &moss heb je 2 jaar wettelijke garantie. Dit betekent dat het product datgene is of moet doen wat jij er in alle redelijkheid van mag verwachten. Doet dit het niet dan zullen gebreken of defecten aan het product tot 2 jaar na levering kosteloos worden hersteld, dan wel vervangen.

Is de garantieperiode verlopen, maar ervaar je toch een gebrek of defect aan jouw product? Neem dan contact met ons op. Dan bespreken we graag de mogelijkheden.

Wat zijn de garantievoorwaarden?

Binnen 2 jaar na levering heb je recht op garantie op eventuele gebreken en defecten op producten die je hebt aangeschaft bij &moss. Om aanspraak te kunnen maken op de garantie, dien je een aankoopbon, factuur- of betaalbewijs te kunnen overleggen.

Let wel, beschadigingen door opzet, nalatigheid, gebruiksslijtage of onoordeelkundig gebruik vallen buiten de garantie. Ook bij product schade door eigen transport, eigen aanpassingen of aanpassingen door derden aan het product en bij productgebonden eigenschappen kun je geen aanspraak maken op de garantie. Dit laatste omvat zaken als:

  • Werking van hout door licht, warmte en vocht;
  • (Lichte) scheuren of krimpnaden in het hout;
  • Zichtbare inzetstukjes in het hout;
  • Plooivorming in (zit)kussens;

Voor meer informatie over productgebonden eigenschappen van teakhout, onderhoud, garanties en dingen die je zelf kunt doen om de levensduur te verlengen, verwijzen we je graag door naar onze teak product informatie. Ook geven we hier tips over hoe je eventuele oneffenheden zelf kunt herstellen.

Ter voorkoming van problemen die niet onder de garantie vallen, adviseren wij je om onze onderhouds- en gebruikstips goed door te nemen. Deze zijn onder andere te vinden op onze website:

Gerecycled teakhout
Teakhout onderhouden
Gietijzer onderhouden
Rotan onderhouden
Tuinkussens schoonmaken

Hoe kan ik aanspraak maken op de garantie?

Als je voldoet aan de garantievoorwaarden en aanspraak zou willen maken op de garantie dan ontvangen wij graag een mail op info@nmoss.com, waarin je duidelijk je naam, het product en het gebrek vermeld. Ook zien we hierbij graag je aankoopbewijs en enkele foto’s van het defect tegemoet. Wij zullen hier vervolgens zo snel mogelijk bij je op terug komen om een passende oplossing te bespreken.

Mijn product is defect, kunnen jullie deze repareren?

Ja, dat is zeker mogelijk. Indien je binnen 2 jaar na levering een defect of gebrek ervaart en deze ook binnen de garantievoorwaarden valt, dan herstelt dan wel vervangt &moss dit kosteloos.

Is het garantietermijn verlopen of voldoet het defect niet aan de garantievoorwaarden? Ook dan kunnen wij eventuele reparaties voor je uitvoeren. De kosten voor de reparatie worden in dat geval tegen kostprijs doorberekend. Ook eventuele transportkosten voor het halen en brengen van het product zijn voor eigen rekening. Reparaties in het buitenland zijn hierbij uitgesloten.

Indien je graag jouw product zou willen laten repareren dan ontvangen wij graag een mail op info@nmoss.com, waarin je duidelijk je naam, het product en het gebrek vermeldt en enkele foto’s van de situatie meestuurt. Indien het nog onder de garantie valt ontvangen wij ook graag het aankoopbewijs. Wij zullen hier vervolgens zo snel mogelijk bij je op terug komen om een passende oplossing te bespreken.

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Mocht je onverhoopt een klacht hebben over een product of de dienstverlening van &moss dan horen we dit graag. Je kunt je klacht melden in onze showroom, telefonisch of per mail. We komen er dan zo snel mogelijk bij je op terug.

  • Uniek design
  • Persoonlijk contact
  • Duurzame producten
  • Eerlijke prijzen

Nieuws

We zijn op reis

Van 18 okt t/m 2 nov zijn wij op reis om allerlei moois in te kopen voor de showroom. In het voorjaar zullen we onze nieuwe collectie weer met veel plezier aan u presenteren. Vast een afspraak maken? Van harte welkom!

Maak een afspraak

Open Whatsapp
Stuur ons een Whatsapp
Scan de code
Hallo 👋
Kunnen we je ergens mee helpen?