MENU

Bezoek showroom
Royal Design

Bestellen

Hoe kan ik een tuinmeubel in de webshop bestellen?

Heel eenvoudig, maak uw keuze in de webshop. Klik op ‘in winkelwagen’ en daarna op ‘afronden’. Doorloop het bestel- en betaalproces wat volgt en klaar! Bijna het gehele assortiment kunt u terugvinden in onze webshop. Indien u een tuinmeubel in een andere uitvoering, kleur of materiaalsoort wenst, bel ons op nummer 0341 250204 of bezoek onze showroom.

Na het plaatsen van uw webshop bestelling nemen wij contact met u op om een afleverdatum af te spreken. In bijna alle gevallen zal uw tuinmeubel met een week geleverd kunnen worden. Heeft u  nog vragen? Kijk eens bij de veelgestelde vragen over betalen, bezorgen en retouren.

Kan ik een tuinmeubel ook in een andere opstelling of kleur bestellen?

Via de webshop zijn artikelen enkel te bestellen zoals ze getoond worden. Bent u enthousiast over een meubel, maar wilt u liever een andere kleur, opstelling, stofsoort? Dat kan, we helpen u graag verder in onze showroom. U kunt ook met ons bellen. Neem contact met ons op 0341 250204. U kunt op de productpagina ook uw vraag stellen, wij zorgen dat u verder geïnformeerd wordt.

 

Wat betekent 'op aanvraag'?

Ziet u bij een artikel ‘Op aanvraag’ staan, dan betekent dat het gekozen tuinmeubel niet op voorraad ligt. Het kan zijn dat het tuinmeubel tijdelijk uitverkocht is of u dat het maatwerk tuinmeubel betreft. Is het betreffende tuinmeubel uitverkocht dan brengen wij u op de hoogte van de levertijd. Betreft het een maatwerk meubel dan nemen wij na het plaatsen van uw bestelling, contact met u op om de levertijd te bespreken. Dit zal in bijna alle gevallen ca. 4-6 weken zijn.

Wat zijn maatwerk kussens?

U heeft bij Royal Design de mogelijkheid om in plaats van de grijze basis kussens op uw loungeset te kiezen voor andere kleuren en stoffen. We noemen dit ‘maatwerk’. Wij hebben in onze showroom een ruim assortiment Sunbrella® stoffen in heel veel verschillende kleuren en texturen. Sunbrella® is een textilene stof en heeft alle eigenschappen waardoor deze stof bestand is tegen alle weersinvloeden. Deze luxe kwaliteitsstof heeft als kenmerken sterk waterafstotend, vuilafstotend, kleurvast en schimmelvrij. Bovendien voelen de stoffen van Sunbrella® heerlijk zacht aan en zijn ze eenvoudig schoon te maken met een sopje. Voor de vullingen wordt gebruikt gemaakt van koudschuim. Koudschuim is een materiaal dat goed ventileert en een hoge veerkracht heeft. Dit geeft een aangenaam zitcomfort en garandeert een lange levensduur. Ondanks dat de kussens waterafstotend zijn en ze prima tegen regen kunnen, raden wij u toch aan de kussens bij slecht weer en tijdens de wintermaanden op te bergen op een droge plaats of af te dekken met een hoes. Zo voorkomt u dat uw kussens vies worden en bent u verzekerd van een langere levensduur. De maatwerk kussens zijn perfect afgewerkt en hebben een lange levensduur. Bezoek onze showroom om volop inspiratie op te doen. Onze styliste helpt u graag met het maken van een keuze uit de vele mogelijkheden.

 

Bezorgen en afhalen

Wat zijn de bezorgkosten?

Onze eigen bezorgdienst komt de bestelde tuinmeubelen GRATIS bij u afleveren. We maken hiervoor een afspraak met u. Uiteraard kunt u de meubelen ook bij ons afhalen.

Is het mogelijk de tuinmeubelen te laten bezorgen in het buitenland?

Dat is zeker mogelijk. Voor onze buitenlandse klanten gelden andere tarieven. Neem per mail contact met ons op en wij informeren u graag over de kosten.

 

Kunnen de tuinmeubelen afgehaald worden?

Wilt u uw bestelde tuinmeubel snel in huis hebben? Dan kunt u ze komen afhalen bij ons magazijn in Nunspeet. Let op: dit kan van maandag tot en met zaterdag, maar alleen op afspraak. Neem vooraf contact met ons op om een dag en tijdstip af te spreken. Wij zorgen dan dat de bestelde tuinmeubelen voor u klaarstaan!

 

Ruilen en retourneren

Kan ik een gekocht tuinmeubel omruilen?

Is het gekochte tuinmeubel toch niet helemaal naar wens of voldoet het niet aan uw verwachtingen en wilt u deze omruilen voor een ander artikel uit onze collectie? Betreft dit een maatwerk meubel dan is dit helaas niet mogelijk. Betreft het een artikel uit onze basiscollectie neem dan binnen 2 werkdagen contact met ons op en bespreek uw wensen.

Kan ik mijn online aankoop retourneren en welke procedure moet ik hiervoor volgen?

Wij zijn dol op onze meubels en weten zeker dat ook u blij zult zijn zodra uw product geleverd wordt. Is het bestelde artikel toch niet helemaal naar wens of voldoet het niet aan uw verwachtingen? Uitsluitend de artikelen die op deze site online besteld en betaald zijn, kunnen binnen 14 dagen (wettelijk vastgesteld) retour gezonden worden.

Indien u de meubelen retour wilt sturen, mogen deze niet buiten gestaan hebben en moeten deze in de originele verpakking retour gestuurd worden. Neem contact met ons op om uw retour aan te melden. We betalen het aankoopbedrag van het artikel terug, maar we brengen wel kosten in rekening voor het ophalen van het artikel. Hierin hebben we twee opties:

1 – Thuis op laten halen
Het enige wat u  hoeft te doen is een bericht sturen naar onze klantenservice met de reden van uw retourzending. U kunt dit doen via info@royaldesign.nl. Wij nemen vervolgens contact met u op om het pakket op te halen.

De kosten voor op laten halen door ons of onze bezorgpartner zijn 150 EURO.

2 – Zelf terugbrengen
Ideaal om retourkosten te besparen. U heeft max. 14 dagen na bezorging van het product om het terug te komen brengen.

KAN IK MIJN AANKOOP IN DE SHOWROOM GEDAAN, RETOURNEREN?
Aankopen gedaan in de showroom kunnen niet geretourneerd worden.

 

Kan ik, als ik voor maatwerk heb gekozen, mijn aankoop retourneren?

Helaas is het retourneren van maatwerk tuinmeubelen niet mogelijk. Het is namelijk een product wat wij op maat voor u maken. We kunnen onmogelijk de gietijzeren banken in alle maten en in alle kleuren op voorraad nemen. Dit geldt ook voor de loungekussens, die wij voor u op maat maken, deze kunnen niet geretourneerd worden.

Wat als het tuinmeubel bij aankomst is beschadigd of als het verkeerde is gestuurd?

Wij controleren de tuinmeubels, voor zover mogelijk, voor verzending om er zeker van te zijn dat ze voldoen aan onze standaard, dus schade komt zelden voor. Maar als u niet tevreden bent over de kwaliteit, of als wij het verkeerde artikel hebben gestuurd, neem dan binnen 24 uur na de levering contact met ons op. Stuur ons bij voorkeur een aantal foto’s van de schade of van andere problemen met het product. Wij zullen uw klacht beoordelen en, ervan uitgaande dat uw klacht gegrond is, het tuinmeubel bij u laten ophalen. Het tuinmeubelstuk wordt gerepareerd, of er wordt een product ter vervanging verstuurd. Het is heel belangrijk dat u uw bestelling bij de levering controleert, omdat u wordt gevraagd om een formulier te ondertekenen dat de artikelen in goede staat zijn ontvangen. Als u bij de inspectie niet tevreden bent over de artikelen, noteer dit dan op het formulier en neem contact met ons op.

Heeft u nog een vraag?

Neem contact op

Klanten waarderen ons met een 9,0!

Bekijk beoordelingen (53)

Showroom open

Openingstijden

Adresgegevens showroom

Pascalweg 17
8071 SE Nunspeet

+31 (0)341 250 204
info@royaldesign.nl