WAT ALS IK HET ARTIKEL DAT IK ONLINE HEB BESTELD NIET MOOI VIND ALS HET WORDT BEZORGD?

 

Wij zijn dol op onze meubels en weten zeker dat ook u blij zult zijn zodra uw product geleverd wordt. Is het bestelde artikel niet helemaal naar wens of voldoet het niet aan je verwachtingen? Geen probleem, alle artikelen die op deze site online besteld en betaald zijn, kunnen binnen 14 dagen (wettelijk vastgesteld) retour gezonden worden. Dit geldt echter niet voor aankopen in de showroom, voor maatwerk meubelen en kussens die voor u op maat gemaakt zijn. Deze kunnen niet retour genomen worden. Indien u de meubelen retour wilt sturen, mogen deze niet buiten gestaan hebben en moeten deze in de originele verpakking retour gestuurd worden. Neem contact met ons op om uw retour aan te melden. We betalen het aankoopbedrag van het artikel terug, maar we brengen wel kosten in rekening voor het ophalen van het artikel. Hierin hebben we twee opties: 


1 – Thuis op laten halen
Het enige wat u  hoeft te doen is een bericht sturen naar onze klantenservice met de reden van uw retourzending. U kunt dit doen via info@royaldesign.nl. Wij nemen vervolgens contact met u op om het pakket op te halen.

De kosten voor op laten halen door ons of onze bezorgpartner zijn 150 euro. 

2 – Zelf terugbrengen 
Ideaal om retourkosten te besparen. U heeft max. 14 dagen na bezorging van het product om het terug te komen brengen. 

 

Lees onze algemene voorwaarden voor meer informatie over retourzendingen, terugbetaling en ophaalkosten (indien van toepassing).

WAT ALS HET ARTIKEL BIJ AANKOMST IS BESCHADIGD OF ALS JULLIE HET VERKEERDE ARTIKEL HEBBEN GESTUURD?

Onze kwaliteitsbewakers controleren de meubels, voor zover mogelijk, voor verzending om er zeker van te zijn dat ze voldoen aan onze standaard, dus schade komt zelden voor. Maar als u niet tevreden bent over de kwaliteit, of als wij het verkeerde artikel hebben gestuurd, neem dan binnen 24 uur na de levering contact met ons op. Stuur ons bij voorkeur een aantal foto's van de schade of van andere problemen met het product. Wij zullen uw klacht beoordelen en, ervan uitgaande dat uw klacht gegrond is, het artikel bij u laten ophalen. U krijgt dan het volledige aankoopbedrag terug, of het artikel wordt gerepareerd, of er wordt een product

ter vervanging verstuurd. Het is heel belangrijk dat u uw bestelling bij de levering controleert, omdat u wordt gevraagd om een formulier te ondertekenen dat de artikelen in goede staat zijn ontvangen. Als u bij de inspectie niet tevreden bent over de artikelen, noteer dit dan op het formulier en neem contact met ons op.

 

KAN IK EEN BESTELLING ANNULEREN ALS IK VAN GEDACHTEN BEN VERANDERD?

Als u van gedachten verandert, kunt u de bestelling op elk moment annuleren voordat uw artikel in Nederland wordt verzonden. Dit geldt echter niet voor maatwerk meubelen en maatwerk kussens. Neem contact met ons op en we zullen uw bestelling, indien mogelijk, annuleren en u volledig terugbetalen.

Annuleringen na de verzending van uw bestelling moeten worden gedaan als het pakket wordt bezorgd, door middel van een weigering van de levering of door binnen veertien dagen na de bezorging contact met ons op te nemen. We betalen het aankoopbedrag van het artikel terug, maar we brengen wel kosten in rekening voor het ophalen van het artikel, als verandering van gedachten de reden van annulering is. Lees onze algemene voorwaarden voor meer informatie over retourzendingen, terugbetaling en ophaalkosten.

HOE LANG DUURT HET VOORDAT HET AANKOOPBEDRAG WORDT TERUGBETAALD?

Om veiligheidsredenen kunnen we alleen terugbetalen via dezelfde betaalwijze die voor de oorspronkelijke bestelling werd gebruikt. In onderstaand overzicht zie je hoe lang dat normaal gesproken duurt. Lees onze algemene voor meer informatie over terugbetalingen.

KAN IK MIJN GEPLAATSTE BESTELLING WIJZIGEN?

Als u eenmaal een bestelling hebt geplaatst, kunnen we normaal gesproken niets meer wijzigen. Neem contact met ons op als u hier meer over wilt weten.